Opinie: Beermoney in NL is helemaal voorbij

Hallo iedereen,

Deze keer geen nieuwe website maar slechts mijn mening. In de zomervakantie hebben verschillende sites wat veranderingen gemaakt in hun systeem. Voor mij is die van EngagemeTV de grootste. Van onbeperkt kijken en verdienen naar 10-20 cent per dag. Verder is Clixsense achteruit gegaan. Ik krijg zelf bijna geen surveys meer. Globaltestmarket heeft ook een laag aanbod en sites zoals Jiggy geven erg weinig punten(2 cent per dag) en hebben een relatief hoge grens voor uitbetaling(11.50).

Voor mij is het toch wel een beetje afgelopen. Op dit moment gebruik ik alleen nog Pabble op mijn telefoon. Pabble plaatst een redelijk mooie advertentie op je vergrendelscherm(soms gewoon een mooie foto) en je krijgt 2 punten per unlock. Met Pabble kan je 400 punten per dag krijgen. Deze punten kan je inwisselen voor bijv een Pathé kaartje of voor kortingsbonnen voor eten rondom Amsterdam en Utrecht. Zelf die ik het voor de kaartjes alleen zijn deze niet altijd op voorraad. Als je 400 punten/200 unlocks haalt op een dag dan zou je om de 34 dagen een gratis kaartje kunnen halen.

Verder gebruik ik toch EngagemeTV op mijn andere telefoon omdat ik dichtbij de 500 punten voor uitbetaling en ik zie ze toch wel iets doen waardoor het in Nederland ook weer de moeite waard wordt. Ook gebruik ik nog steeds Prolific Academy. Ik krijg toch wel elke week een onderzoek voor een euro. Dan wil ik best 5-10 minuten eraan besteden

Ik overweeg Earnhoney maar daar heb ik geen goede ervaring mee. Ik had gemiddeld 20 cent per dag maar dan kon ik mijn pc niet gebruiken of ik moest een 2e scherm aan doen.

Ik hoop dat jullie wel nog iets hebben wat werkt



Submitted September 13, 2017 at 03:40PM by LijpeHenkie http://ift.tt/2x070TJ

Comments